ИВАНА КОРАКСИЋ - КОНЗУМИРАМ, ДАКЛЕ ПОСТОЈИМ

2. јул ПЕТАК у 20.45h
Позориште лутака „ПИНОКИО“

Конзумирам, дакле постојим
Театар једне кловнице
Ауторка: ИВАНА КОРАКСИЋ
Продукција: Циркусфера и Студентски културни центар
Подржано од Секретаријата за културу града Београда
 Сарадници: Никола Мијатовић и Душан Мурић

Представа Конзумирам, дакле постојим  је критика конзумеризма и потрошачког друштва  која комбинује технику кловна у позоришту и концептуалну уметност.
Заснива се на покрету (мими) уз минималну употребу текста.
Почиње од вербалног дела, преко пантомимског позоришта, а затим се драматургија представе развија ка концептуалном театру.
 
Састоји се из увода и шест сегмената/сцена.
Увод представља добродошлицу публици, кроз директну комуникацију.
1.сцена: Lost in  the supermarket – невербална радња прекомерне куповине у супемаркету
2.сцена: Lost in the supermarket 2 -невербална радња - количина избора која нас претвара у зомбије
3.сцена: Coffe break - после успешне куповине свако заслужује да попије једну кафу за понети!
4.сцена: Кореографија са кесом - куповина као нова религија
5.сцена: Suggar addict - зависност од конзумеризма
6.сцена: Посвета конзумеризму - Дервишки плес са пластичном кесом у руци

НАЈАВА
Циркусфера  представља:
Година 2015. Катаклизма.
Корпоративна мас хипноза људи - конзумера. Вирус куповине се шири. Планету Земљу је захватила аутоимуна болест људске душе. Самоуништење је близу.
Неоптерећена глобалним проблемима, кловница Мирабел једноставно жели да удахне свеже рециклирани ваздух у новоотвореном шопинг центру „Козмо“ и попије на миру једну кафу.
Ту…,
Имате прилику да видите
Једну кловницу са црвеним носем
У шопингу
& much more.

Дођите да конзумирате квалитетну уметност и префињену забаву.
6 сцена у једној вечери.
Прескочите једно вече на фејсу,
И видимо се на овоме плејсу.

Yes.Yes.Yes.
We love you all.

РЕЧ СЕЛЕКТОРА

Ивана Кораксић: КОНЗУМИРАМ, ДАКЛЕ ПОСТОЈИМ
Пантомимска представа која користећи комбинацију технике кловна и концептуалне уметности, критикује конзумеризам и потрошачко друштво. Почиње од вербалног дела, преко пантомимског позоришта, а затим се драматургија представе развија ка концептуалном театру у блиском контакту са публиком. Овом избору, од представа које нису могле да уђу у програм Фестивала, могла су да се придодају још, најмање три програма.